Samstag, 27. Juni 2009

Baula

Gescht Nacht isches endlich sowit gsii! Ufm Rueckweg vo de Patroullie hend mir ploetzlich e dunkli Spur entlang em Wasser gfunde. Es het usgseh als waer en Traktor duregfahre. Aber nei, im Nationalpark sind Traktore noed sehr huefig aztreffe. Das heisst es isch wohl doch eher e Schildchrot.
Und tatsaechlich: Mir hend es 1,5 Meter Leatherbackschildkroetewibli gfunde wo am Strand umekroche isch.
Mir hend si denn vermesse und ueberprueft oeb si scho e Kennnummere und en Mikrochip het. (het si) Das isch gar noed so eifach, will si sich staendig bewegt. Und wenn mer noed uufpasst chan si schweri Verletzige mit ihrne Flosse verursache. Wenns ganz bloed chunt choent mer sich sogar es Bei breche. (S sind kei boesartigi Tier aber das choent us versehe passiere)
Denn hemmer gwartet, zum luege oeb si Eier leit. Si isch denn aber nach 30min wider im Meer verschwunde. Mir hend glueget oeb si scho es Nescht gmacht het bevor mir si gfunde hend. Aber au nach 30min Loecher grabe hemmer nuet gfunde. Mir hend also kei Eier gfunde aber immerhin hani mini Schildchrot gseh. Das isch meh als es paar Volunteers us Amerika gseh hend. Und die sind 14 Taeg im Projekt xii.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen